Op het evenemententerrein a/d Grotestraat 58, 7596 KE te Rossum (ov.).
3. Vanaf welke leeftijd toegang tot de tent?
Vanaf 18 jaar
4. Vanaf hoe laat is het evenemententerrein toegankelijk?
Het terrein is toegankelijk vanaf 19.00 uur. Vanaf dat moment kan gebruik worden gemaakt van sanitaire voorzieningen en catering.
5. Vanaf welk tijdstip start de muntverkoop?
De muntkassa’s zijn open vanaf 19.00
6. Zijn er ook zitplekken aanwezig?
Er zijn een beperkt aantal zitplaatsen (barkrukken).
Tickets
1. Waar kan ik tickets kopen?
Tickets zijn hier verkrijgbaar. Voorkom teleurstellingen en koop je tickets alleen maar via het officiële verkoopkanaal. Iedere kaart heeft een unieke barcode die maar één keer gescand kan worden.
2. Ik heb een ticket gekocht maar kan deze nergens meer terugvinden. Wat nu?
Mijnetickets.nl doet de volledige afhandeling van onze tickets. Mocht je je ticket zijn verloren dan adviseren wij je om contact met mijnetickets.nl op te nemen:
mail: support@mijnetickets.nl | tel: 0541 24 11 28 (€0,40 p/m)
3. Mijn ticket is gestolen, wat nu?
De organisatie geeft geen geld terug voor gestolen tickets. Zorg daarom ook dat je zorgvuldig met je ticket omgaat!
4. Hoe ontvang ik mijn tickets?
De tickets worden direct na betaling gemaild naar het opgegeven email adres (e-ticket) of als mobile ticket naar je telefoon.
5. Worden er nog kaarten verkocht aan de deur van het concert?
Je kunt de tickets alleen online bestellen als deze nog beschikbaar zijn.
6. Kunnen tickets ook gescand worden vanaf een mobiele telefoon?
Ja, het is mogelijk om tickets te scannen vanaf een mobiele telefoon. Houd er wel rekening mee dat de internet verbinding niet altijd even stabiel is, dus wij adviseren je om je ticket van tevoren te downloaden op je telefoon.
7. Als ik nog vragen heb over mijn tickets, met wie kan ik dan contact opnemen?
Alle vragen omtrent (gekochte) tickets kunnen naar mail: customerservice@paylogic.nl | tel: 0900 – 7295 6442 (€0,40 p/m)
Het optreden
1. Hoe laat gaan de deuren open?
Om 19.00
2. Hoe laat is het evenement afgelopen?
Het evenement is om 1:00 uur afgelopen.
3. Hoe moet je betalen op deze avond?
Gedurende het concert kan je betalen met munten. Deze zijn verkrijgbaar bij de speciale muntenkassa’s (zie plattegrond)
4. Mag ik zelf eten of drinken meenemen?
Nee, het is niet toegestaan om zelf eten of drinken mee te nemen naar het concert. Wij bieden een gevarieerd aanbod aan eten en drinken.
5. Kan ik pinnen deze avond?
Bij de muntenkassa’s zijn pinautomaten aanwezig.
Parkeren
1. Waar kan ik mijn fiets parkeren?
Fietsen kunnen geparkeerd worden op de daarvoor ingerichte fietsparkeerplaats. Deze wordt duidelijk aangegeven middels bewegwijzering en is lekker dichtbij. (zie ook de plattegrond)
2. Waar kan ik mijn auto parkeren?
Auto’s kunnen geparkeerd worden op de daarvoor bestemde parkeerplaats bij het evenemententerrein. Deze wordt duidelijk aangegeven middels bewegwijzering. (zie ook plattegrond).
3. Waar kan ik mijn bus, touringcar of ander groot voertuig parkeren?
Bussen, touringcars en andere grote voertuigen kunnen geparkeerd worden bij zalencentrum Hutten in Rossum. Deze wordt duidelijk aangegeven middels bewegwijzering.